söndag 7 juni 2009

Nationaldag, fotbollsförlust och bal

Varför bry sig om fotboll på tv, när man hellre jagar en boll på tomten. Ligger just nu på min favoritplats och funderar över hur jag ska få igång Husse och Matte till att spela boll. Vi slutade också att bry oss om fotbollen efter gårdagens resultat. -------------------------Nationaldag med flaggan i topp.----------------


Min systerdotter Frida med kavaljer Tore dansade abuturientbal på nationaldagen och nästa fredag tar hon student det lilla fröet, men visst är de vackra och ytterligare ett bevis på att vi bara blir äldre, har nog banne mig lite åldersnojja just nu. Det är inte många av barnen runt mig just nu som inte är 18 och myndiga

Hoppas nu att det inte kommer att börja regna, Dixon och jag ska ut och lägga spår och köra lite uppletande samt lite lydnad.
Ha de gött




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar